Koncerter idag og imorgen

Klokken nærmede sig midnat igår, inden jeg kunne slæbe mig op af 5 etagers trapper efter en længere tur i øvelokalet med ENTAKT. Jeg er træt i hals, ører og øjne, og mit hjerte føler sig stadig trængt op i en krog efter de umenneskelige mængder koffein jeg nåede at indtage i løbet af dagen. Men men men, it’s all for the greater good.

I eftermiddag, kl. 17 sharp, spiller jeg en solokoncert i København, i Kunsthallen Nikolaj. Sangskriveren Peter Brandt optræder ved samme lejlighed. LÆS MERE HER.

I aften, omkring kl. 21, spiller jeg som en (halv)del af ENTAKT duo – når vi varmer op for A Kid Hereafter på Stengade. LÆS MERE HER.

Imorgen går turen til Forbrændingen i Albertslund, hvor jeg spiller forårets første koncert med ENTAKT for fuld udblæsning. LÆS MERE HER.

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

