Sea Change

Egentlig havde jeg lige skrevet en længere blogpost om Bob Dylan, for så efterfølgende at opdage, at alle de sange jeg ville poste i indlægget var umulige at finde links til. Jeg begriber ikke helt hvorfor nogle har så meget imod at deres sange bliver streamet. Nuvel.

Dylans skilsmisse-album, Blood On The Tracks, bragte mig til Becks skilsmisse-album, Sea Change.

Og hvilket album. Jeg kan ikke komme i tanke om mange andre plader jeg finder lige så rørende. Der er ét eller andet over den nærmest majestætiske tomhed i lydbilledet der står stærkt til en lille samling nære, og mærkbart smertende sange. Det gør ondt og godt. Det er en af de smukkeste plader jeg ved.

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

