Første sang in the making

Jeg er nu gået i sving med indspilningen af første sang som potentielt kunne ende på min soloplade. Mit hjemmestudie-setup kører indtil videre upåklageligt, og jeg vil skyde på jeg er 1/3 færdig med denne sang, kaldet Konfirmation (Cirka 14 År For Sent) …og nej, jeg er ikke blevet kristen siden sidst. Min kæreste synes at det, her i denne tidlige version uden vokal og strengeinstrumenter, lyder lidt som Four Tet. Det synes jeg egentlig hun har ret i,  omend Four Tet måske lige er en anelse mere kaotisk. Der er dog lidt af den lyse, flimrende stemning, og masser af ridebækken.

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Første sang in the making

  1. Marie says:

    Man kan godt være kærester selv om man er gift 😉
    P.S. Det lyder godt herhjemme i stuen!

Leave a Reply

