Kunsten at hedde noget…

Jeg er efter mange, mange timers overvejelse kommet frem til, at jeg nok vil præsentere mit soloprojekt under et andet navn end Jonas Villumsen. Jeg er såmænd glad for mit navn, men er af flere grunde lidt lun på tanken om at kalde projektet noget andet.

En af grundene er, at jeg synes det ville klinge lidt singer/songwriter-agtigt at kalde det for mit navn, og produktionerne kommer nok til at være ganske langt fra det simple, klassiske singer/songwriter-udtryk.

Derudover vil det give mig selv en mere klar ramme at kalde det noget andet – noget som afgrænser det til mit musikalske virke, da jeg jo hedder Jonas Villumsen alle døgnets 24 timer, ligegyldigt hvad jeg foretager mig. Jeg har en fornemmelse af at det vil hjælpe mig til at holde mere fokus på musikken og sætte/nå nogle mål, af en eller anden grund.

Så er den store hurdle jo bare hvad jeg skal kalde det/mig. Jeg må tilstå at jeg er lidt på bar bund lige nu…

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Kunsten at hedde noget…

  1. Marcus says:

    Vonas Jillumsen? Det er da funky. Eller Joey Wild. Jeg har aldrig gjort mig i det der med kunstnernavne, vil jeg godt indrømme. Jeg har heller aldrig nogensinde været med til at finde på navnet til nogle af mine foregående bands. Så den her kommentar bidrager egentlig slet ikke med noget. Og sådan kom vi så langt.

  2. Funky indeed! JoVi …Don JoVi. Aaaaarh. Tror jeg skal lede efter navne i bøger og tegneserier.

  3. Lovisa says:

    Try the wiki-roulette! 🙂

  4. God idé Lovisa – it never fails! Håber i øvrigt du selv har fået besluttet dig mht. navn 🙂

Leave a Reply

