Fridag

I dag skal jeg ikke arbejde, og kun beskæftige mig med andres musik. Anbefalinger? Gerne noget lyst til dette mørke døgn.

Imorgen skal jeg synge, synge, synge.

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Fridag

  1. Nicolai says:

    En forsinket lille anbefaling herfra: Lambs nye album “5” – f.eks. “Wise Enough”, “Another Language”, “The Spectacle” & “Back to Beginning” (duet med Damien Rice).

  2. Den er noteret – tak!

  3. Nicolai says:

    Du får også lige Gypsy & the Cats fine, lille ørehænger “Time to Wander”, som jeg stødte på forleden:

  4. Aaaaaah, hvor er det lækkert! Den guitar klinger af koncentreret sommer. Dejlig melodi også.

    Jeg kan også lige på falderebet anbefale den nye Beirut-plade, som lyder frisk i mine ører. Den kan støves op på YouTube. Eksempelvis er denne sag skøn: http://www.youtube.com/watch?v=65eYHby96vQ

Leave a Reply

