The Golden Ratio (del 2)

Hvor er det dejligt med al den fine respons vi har fået på The Golden Ratio. Jeg har hele tiden godt selv kunne lide musikken, men havde ikke lige luret at så mange ville synes om den. Det giver rigtig god gejst.

Vi snakker pt. om at få stablet en stribe koncerter på benene, dog uden overhovedet at have besluttet steder, tidspunkter eller besætning endnu. Det kunne være sjovt måske at komme lidt udenlands også.

I april var vi meget flittige. Udover de 5 sange vi indspillede, og nu har lagt på Soundcloud, optog vi også en live-i-studiet-session hvor vi spillede 5 helt andre sange. En af dem er her:

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to The Golden Ratio (del 2)

  1. Helena says:

    Den her sang er bare fuldstændig fantastisk!!!!!

  2. Tak, Helena. Så dejligt du synes om det!

  3. Mir Nielsen says:

    Kan kun give Helena ret den er virkelig god. Hvor sangene fra Entakt lader til at dreje rundt om lyrikken er det omvendt med denne, hvor musikken fylder langt mere.
    Om det så blot er et spørgsmål om “muddersmål” vides ikke.
    Men skønt med den trompet den giver en dejlig energi.

  4. JV says:

    Det er ret interessant, det med at skifte mellem forskellige sprog. Der er ingen tvivl om at dansk – modersmålet – er mere opmærksomhedskrævende, hvilket både har fordele og ulemper.
    Jeg tror, mit lille engelske eventyr med The Golden Ratio har haft en del indflydelse på mine danske sange efterfølgende. Ikke fordi jeg får lyst til at nedprioritere teksterne, men jeg får lyst til at eksperimentere med vægtningen mellem musik/melodi og ordene. Tror man vil kunne høre en forskel på mine nye sange.

Leave a Reply

