Solokoncert på torsdag og generel travlhed

Her begynder at dufte lidt af forår.

Arbejdet med albummet skrider langsomt men sikkert frem. Den sidste tid har den stået på vokalindspilninger, hvilket jeg altid har hadet. I skrivende stund er omkring halvdelen af vokalerne til pladen i kassen, og jeg tror egentlig det er blevet glimrende. Det føles godt.

På torsdag – om en uge – lufter jeg nogle af de nye sange, når jeg optræder solo til et fint, velgørende arrangement på Christianias Børneteater. Læs mere om det HER.

Dagen efter tager jeg en smuttur til skønne Barcelona.

(og tilbage til TænkeBoksen for at færdigindspille det album jeg snart skal have fundet et navn til)

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

