‘Dags dato’ på Det Elektriske Barometer!

I søndags skete der det fine, at en af mine nye sange, ‘Dags dato’, blev udvalgt som tester til det legendariske P3-program, Det Elektriske Barometer.

Dette er jeg naturligvis helt ekstremt glad for og det ville glæde mig så meget hvis du, kære læser, ville give en hånd med i forhold til at få stemt mig ind på listen!

Der kan stemmes HER – og man skal huske at sætte 5 hjerter før stemmen tæller!


(Og og og det var skønt at spille på KB18 i torsdags og og og det var skønt at spille på LiteraturHaus igår aftes og og og jeg glæder mig til at spille på Walthers Musikcafé i Skanderborg imorgen og og og jeg glæder mig til at spille på Kansas City i Odense i overmorgen!)

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to ‘Dags dato’ på Det Elektriske Barometer!

  1. Helena says:

    Jeg er helt forelsket i “Dags dato”, den er helt fantastisk!

Leave a Reply

