Det er mig, i radioen.

For efterhånden en god stak måneder siden, lavede forfatteren Irmelin Prehn et interview med mig til programmet ‘Musikzoom’ på Den2Radio. Dette kan nu høres online, via nedenstående link.

Der er ganske vist nogle deadlines, der er skredet i svinget, men størstedelen af det jeg vrøvler om, mener jeg stadig.
Derudover er der 4 af mine sange – hvoraf en af dem ikke er at finde andre steder og formentligt heller ikke kommer til det foreløbigt.

Interviewet med mig starter omkring 00:36:
http://den2radio.dk/udsendelser/musikzoom-per-wium-og-jonas-villumsen/

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

