7 hattetip til vinteren

1475838_778135255536854_6400450_n

Jeg har altid haft et blødt punkt for vinteren, når det kommer til den musik, den kan kaste af sig. I de tidlige Entakt-dage var denne årstid primær drivkraft for mange af vores sange og generelt klinger den, for mig, ganske særligt.

Som en lille hyldest til Kong Vinter – ej at forveksle med Stedfortræder Jul – har jeg samlet en lille stribe sange, som i mine ører rammer den særlige vinter-vibe.

Lyt, nyd:

Ps. I sommer havde jeg flere gange en drøm om pyramider under sne, i går sneede det på pyramiderne for første gang i over 100 år. Syret, mand.

About Jonas Villumsen

Erm.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

